Elms92 Kızlar merhaba.17 haftalık hamileyim bir aydır kaşıntım var.Cildiye uzmanı prednol 16 mglik ilaç verdi.Bu ilacı kullanan var mı? Bi zararı olur mu bebişe? Kaşıntılarım geçer mi?
Cans Kadın doğum doktorunuz biliyor mu bu ilacı kullandığınızı ? Kortizon içerikli bir ilaç Prednol . Benim de oluyor ama çok yoğun değil . Bol su ve bol nemlendirici şimdilik işimi görüyor 🌸
Kadriyeanes Hamile olduğunuzu bilerek mi verdi cildiye uzmanı ve süre belirtti mi bir hafta kullan falan diye?