Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 31+2 haftalık bugün kontrol e gittim hep 1 2 hafta önden gidiyordu ve bugün kafa çapının 34+5 ile uyumlu olduğunu öğrendik doktorum normal doğumun zor olacağını söyledi ve sezaryen için gün verdi ben aslında normal doğumdan yanaydım böyle bi durumla karşılaşınca kabul ettim başına böyle bişey gelen varmı ? Şimdiden teşekkür ederim