Merhaba güzel anneler 🌸 tsh değerim gebelikle birlikte çıktı 5’e yakındı değerim şuan levotiron kullanıyorum. Yaşayanlar bilir her ay doktorunuz değere bakmak için çağırıyor.
benim asıl merak ettiğim değerime baktırmadan önce ilacımı içip mi gitmeliyim yoksa o gün ilaç içmemiş olmam mı lazım? Bilgisi olan paylaşabilirse çok mutlu olurum 🤗