Güvenerek araştırarak aldığımı düşünmüştüm fakat jelin içersindeki zararlı kimsayasallar cildimde ciddi kaşıntılara döküntülere ve yaralara neden oldu doktora korka korka gittim bir kaç tahlil yaptıktan sonra alerjen olduğunu anladık şuan ara verdim kaşıntılarım birazda olsa dindi yani verdiğiniz paraya değmiyor resmen kimsayal en doğalı zeytin yağ gibi doğal yağlar çatlasamda yapacak birşeyim yok
doktorumun verdiği ilaçlarıda kullanmayı düşünmüyorum prospektüslerini okuduğumda bebeğe geçeceğini yan etkileri olacağını okudum jel mel ilaç vs vs aman dikkatli kullanın !!