Balgebe Zemine11 benim yüksekti ilaç kullanıyorum değeriM düştü hamileyken ilaç kullanmakta sorun olmuyor
zehrafatih ilaç kullanıyorum ben 5.5 idi ilk tahlilim levatiron 25 mg kullanıyorum son tahlilde 1.5 gibiydi