Mavisim0815 Merhaba arkadaşlar özel ata sağlık hastanesi kadın doğum doktoru Medine hanıma giden varmı 5 haftalık hamileyım ilk defa gideceğim ilk gebeliğim .çok arastırdım iyi kötü birçok yorum var kafam çok karıştı önerilerinizi bekliyorum
Deniz__ Mavisim0815 ben Su Hastanesine gidiyorum Ümran Özer doktor harika bir doktor çok memnunum ilgili Güler yüzlü,ata sağlıktaki doktorları bilmiyorum ama benim doktorumu tavsiye ederim
Mrverdem Mavisim0815 ikinci doktorum meltem hanım. Zaten daha bir kere gittim. Bulantılarım çok olduğu için kendimi iyi hissetmiyordum haliyle surat ifademe yansımıştı ve bana çok kızmıştı biraz sert uslübu var. Ama diğer konualrda çok iyi. Açıklayıcı soru sormama gerek kalmıyor önceki doktoruma göre memnun kaldım. Ikili tarama sonucunu baya detaylı açıkladı kestirip atmiyo. Bu yüzden şimdilik devam etmeyi düşünüyorum.
Mavisim0815 Deniz__ sağol canım tavsiyen için ata sağlık daha yakın olduğu için yarına randevu almıştım memnun kalmassam değerlendiricem☺️
Mavisim0815 Hepinize çok teşekkür ederim 🥰bugun ilk randevuma gittim ilk izlenim iyiydi inşallah böyle devam eder
Anne_55 Bende 27 haftalığım doğumumu da ata sağlıkta yapmayı düşünüyorum ben çok memnunum medine hanımdan Hastalarıyla çok ilgili hiç bi sorumu cevapsız bırakmıyor tam tersi cesaretlendiriyor beni 🥰
Anne_55 2.750 tl idi konuştuğumuzda normal doğum da sezeryan da aynı sadece epidural istenirse artı 500 tl istiyolar ama bence ocaktan sonra değişir fiyatlar