Merhaba herkese. Çok post açıldı soruldu. Konuşuldu. Hastane çantasında neler olmalı die. Sevgili doktorum Hikmet Bey bugün bana liste verdi. Bende bu listeyi sizlerle paylasmak isterim. Belki hala benim gibi ne koysam acaba? , Şunu da koysam fazla olur mu? vs tarzı sorularınız vardır. Listemiz şunlar;
BEBEĞİM İCİN
*3-4 adet tulum veya takım
*3-4 adet Ayaklı pijama
*Başlık eldiven ve çorap
*Ağız bezi
*Hırka yelek
*Battaniye
*1 paket bebek bezi Alt değiştirme örtüsü, Islak mendil
*Ana kucağı
**SİZİN İÇİN **
*Emzirmeye uygun gecelik
*Pijama
*Sabahlık
*Yüksek belli , sıkmayan iç çamaşırı
*Hijyenik ped, Göğüs pedi, Kremi, Pompasi
*Kişisel temizlik malzemeleri
*Havlu, Terlik
*Evraklar
*Telefon , şarj , fotoğraf makinesi
Hayırlı , kolay , bir avazda dogurursunuz inşallah hepiniz ❤️🌹