Kızlar merhaba 7+1 iz bizde en son 5+3 te doktora gittim keseye baktık iyi dedi bir ay sonrasına çağırdı. Kalp atışlarını sordum bir hafta on güne duyulur ama kendini iyi hissedersen bir ay sonra gel hem büyümüş olur rahatça bakarız herşeyine dedi çok sabırsızlanıyorum 🤲🏻 Allahım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi ♥️♥️♥️