tgbydr Merhabalar. Benim ilk gebeliğim. Çevremde ki bazı kişiler taptırma diyor bazıları yaptır diyor. Beni aydınlatır mısınız ?
Deletedmom00260 Önce ikili yapılıyor doktor gerekli görürse üçlüyü istiyor. Yaptırmak mantıklı tabiki bebekte kromozomsal bir anormallik olasılığına bakılıyor. Sonuç yüzde yüz değil zaten. Ben yaptırdım.
Btk Ben yaptırdım bi sorun cıkmadı ama zaten sadece ihtimal soyluyor illa olcak yada asla olamaz demiyorlar aklınızda kalacagına yaptırın bence