Tgcegkhn Merhaba kızlar 11+4 hamıleyım 2 gundur kahverengi leke gelıyor boyle durumla karsılasan var mı?
Kedili_Anne Tgcegkhn herkes demiş ama ben de diyim. Bence doktora git canım. Progestan verip durduruyorlar çok büyük sorun yoksa. En azından basit bir önlem alırsın. Risk alma canım. Geçmiş olsun 🍀
Heisenberg Tgcegkhn Merhaba💛 Hamilelik süreci içerisinde rengi ne olursa olsun lekelenmeler normal karşılanmaz. Bi’ doktorunuza danışın bence🙏🏻