Gulay77 Burcu77 benimde ilk gebelik bana da haber ver burdan ona göre gideyim bende bari 😆 Su an kaç günün kaldı artık çok zorlanıyorum ben ya bi yandan diyorum gelmicek bu çocuk sezeryan mı olsam 😳 ama normal çok istiyorum
Burcu77 Gulay77 valla bende oyle baya zorlanıyorum artik uyku uyuyamiyorum zaten 38+6 olduk bende cok dusundum sezeryani valla arkadaşlarımin cogu sezeryan oldu hepsi aldi kucağına ama sorunlari vardi o yuzden sezeryan oldular. cati ya cok gec bakiyor boyle beklemekten skldm😁 ne olcaksa olsun artik doktor da cuma ameliyati varmis ctesi icin sabahtan arayin dedi 😊
Gulay77 Burcu77 sanki benim bugün biraz sancım var gibi sabahtan beri belimden vuruyo doğuracak gibi hissediyorum ama yatınca biraz geçiyo yine vuruyo ilk olunca insan anlayamıyor acaba doğum mu başladı diye😆
Burcu77 Gulay77 bel agrim benimde oluyor ama girip cikma seklinde degil agir geliyor artik oyle bisey masaj yapinca geciyor onceden adet agrisi olurdu simdi oda yok 😁 gelmeyi dusunmuyor daha sanirim 😊
Gulay77 Burcu77 aynen benmde öyle geçiyo yine yanlış uyarı diyorum😆 bekleyelim bakalım hayırlısıyla 🙏🏻
Gulay77 Burcu77 var ama eşimle ortak kullanıyorum pek bakamıyorum🙂 sen buraya yaz ben takipteyim instagrmdan çok burada vakit geçiriyorum 🙂
Burcu77 Gulay77 anladim canim sorun degil simdi wc den ciktim sildigimde az az kan gelmis nokta nokta acaba ne ki ya cok heycan yaptimmmm
Burcu77 Gulay77 ayy kime sorduysam nisandir diyorlar burdada okudugum kadariyla nisan sümüksü pembe akinti diyorlardi benim gordugum cok az noktacik noktcikti bakalim hangimiz daha evvel dogurcak😁😁
Gulay77 Burcu77 bakalım 😀 belki aynı gün doğururuz valla artık doğurmak istiyorum o sancıları çekmek istiyorum yani bi cesaret geldi yeter ki kurtulalım sağlıkla böylesi beklemek çok zor 😆😆
Burcu77 Gulay77 beklemeyi geçtim artik geceleri tuvalete kalkmak bile iskence oluyor cok agirlastik bende cesaret pek yok ama dogsun istiyorum artik merak ediyorum cookca😊
Gulay77 Burcu77 ağırlaştık doğru diyorsun belki de neyle karşılaşacağımı bilmediğim için cesaret var🙂 sende de çarpıntı nefes darlığı oluyo mu
Zehraak Gulay77 bnm vucidim git gide alışıyor hamileliğe herhalde tüm belirtiler geçiyor gün geçtikçe 😥
Burcu77 Gulay77 evet canim olmaz mi nefes darligi cok oluyor yemek yaparken bile nefes nefes e kaliyorum🤦♀️
F_celik Kesinlikle aynı durumdayız arkadaşım. Ne uyku ne oturmak yalan oldu hepsi 😂 ve gelmeye pekte niyeti olmayan bir bebek🙏💖 tam 39 haftayiz ne gelen var ne giden..rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın bebislerimize sağlıkla kavusalim inşallah 🙏🙏🙏
Burcu77 Gulay77 ben yarin sabahtan arayip gidicem canim eger calisiyorsa calismiyorsa pazartesi bende dogurmassam tabi 😊😊