38+2 günden herkese Merhaba 👋🏻
artık Zaman durdu sanki geçmiyo arada vuran yalancı sancılar mu desem yatamamak oturamamak.. bi yandan yaklaşan doğum korkusu, stres, mutluluk.. hepsi bir araya gelince insan ne yapacağını bilemiyor. Var mı benimle aynı durumda olanlar☺️