Kizlarr 2 saate yakindir altımda asiri bir agri var.. Sanki boyle kemigime yapilan bi baski gibi yururken, hareket ederken, boyle bi de altima igne batar gibi sizilar oluyor .. Acaba dogum olma olasiligi nedir? Esim vardiyali calisiyor su anda telaslandirmak istemiyorum evde yalnizim.. Sizce ne olabilir?