SevgiKalayci-Kizilkaya İyi akşamlar güzel anne ve anne adayları 😘ben 39 haftalık oldum ama bebeğim hala makat duruşunda ve hiçbir belirti acılma sancı yok acaba ters durduğu içinmi heralde hiçbir belirti vermicek sezeryanmı olmalıyım illa 😒
Damlaveannesi SevgiKalayci-Kizilkaya Bazı bebeklerde kendini dogum sancılarıyla düzeltiyorlarmış canım yani 40.41.haftaya kadar yolun var 🙈🙈
EbruEgemen1123 SevgiKalayci-Kizilkaya öncelikle hakkımızda hayırlısı olsun. Benim de ilk bebeğim 37 haftalık olacak yarın tam. Kontrol var bakalım dönmüş mü 32den beri makat geliş pozisyonda. Kendimi normale çok odaklamıştım bende. Hayırlısıysa dönsünler. Doktorum bekletiyor sezeryan dendi ama uzun vade de belki döner diye bir umut beklemeyi düşünüyorum nişan su sancı gelene kadar. Kendim hemşireyim ayrıca bebek hemşireliği yaptım. Sezeryan olma durumu olursa da endişe etme şimdiden geçmiş olsun hayırlı olsun 😊
DenizelikDikilita 37 den sonra dönmesi kanala girmesi biraz zor... zaten beklemisin cok... 39 sonu donmezse sezeryan gec derim riske girme daha
SevgiKalayci-Kizilkaya DenizelikDikilita canım hollandada yaşıyorum sezeryan tarihi kendin alamıyosun malesef doğum ile ilgili bir belirti verecek bebek ondan sonra echo yapıyolar normal doğuma uygunmu değilmi o an karar veriliyor 😒
tazeanneyasemin 40a kadar bekle canim. Son anda donen bebeler biliyorum. İnternette bebegi bas pozisyonuna dondurmek icin egzersizler var Onlari yap
SevgiKalayci-Kizilkaya tazeanneyasemin yapıyorum canım 36 dan beri 🤣ama tık yok benim rahmim cift rahim ve bebeğim sağ rahimde rahimde yarım olduğu için ben biraz zor bakıyorum ama Allah büyük umudumuda kesmiyorum🙏
SevgiKalayci-Kizilkaya EbruEgemen1123 hakkımızda hayırlısı cnm bebeklerimiz sağlıklı bir şekilde dünyaya gelsinlerde o yeter bize 🙏