Ben kullandım nisanda kürtaj oldum mayısta adet gördüm haziranda görmeyince dra gittim tarlusal verdiler gebelik testi yaptıktan sonra kullandım bittikten 1 gün sonra başla bir rahatsızlıktan hastahaneye gittim orada yapılan testte hamile olduğum ortaya çıktı. Kese ve bebek oluşmuştu. Beni cerrahpasa getam'a yonlendirdiler bebekte sorun olabilir ilaç yüzünden diye gittik eşimle beraber çağırıyorlar çünkü bildiğiniz form doldurup bize mail yoluyla bir rapor yolladılar şuan 32 haftamdayım herşey yolunda cok şükür