Meeerveunal Bu yıl kızdı 2020 erkek yılı diyolar ben ocak başı doğum yapıcam inşallah oğluşum olucak bakalım sizlerin neleri olacak bu söylenen şey doğru mu ?
Baklava Meeerveunal 2019 kiz senesi miydi 😅 bize hic denk gelmedi 😅 Bizim cocuk Erkek oldu 😅 net 12 hamile taniyodum hepsi erkek dogurdu sadece 2 tanesi Kizdi 😅 Ben gormedim o seneyi 😅
Melisayenerli Baklava aynen. Benım 9,10 kız arkadasım vardı hamile sadece 2 tanesinde kız çıktı ben sona kaldım aralıkta dogumum benım bile erkek 2019 erkek senesiydi bence
Deletedmom2224 Meeerveunal Bence 2019 ve 2020 erkek senesi 😂 ben 2019 da da hiç cevremde kız olana rastlamadim kendi bebegimde dahil şimdi yine gebeyim yine erkek ve yine kimi duyduysam erkek 😂