bugünki kontrolümde artık bi risk olmadıgını her an dogum olabilcegni söledi doktor rahim agzını 28mm ölctü 10 gün daha dursa 36. hafta olck ozmn daha rahat her hastanede dogar suan bile küveze ihtiyacı olcagnı saanmıyorum dedi doktorumuz ♥️♥️ esim sezeryan olsn zor olmazmı ikiz bide dedi ilk kızım 3650 dogdu bunlar en fazla 3 olur 10 gün daha beklerlerse kücük cocugu dogurmak daha kolay dedi sezeryanda kesik karınla 2 haftaya yakın ikisiyle bir ilgilenmesi daha zor olck ama normalde hemn yapabilir dedi doktorum gercekten cok iyi kendide ikiz eşi oldugu icin benle cok ilgilenio 1 saate yakın ultrasondaydık