39 haftalığız. Farkındayım biliyorum günüm çok geçmedi ama doğurmak istememin sebebi şu : bebeğim biraz iri bi bebek ve gün geçtikçe karnımda kilo alıyor ve ben normal doğum istiyorum. Ama böyle giderse 4 kiloyu geçeceği için zor olacak. Bu sebepten hanfendi 5 kiloyu bulmadan doğurmak istiyorum 🙄🙄🙄 doğumu başlatmak için yapabileceğim önerdiğiniz bişeyler var mı kızlar hurma çok yiyorum ? 🤰🏻🤰🏻🤷🏻♀️🤷🏻♀️