Fatossa Kızlar açlık mide asidi nasıl bakılıyor? Yaptıran var mı? Acılı bi işlem mi? İnternetten baktım ama bulamadım tam istediğim cevabı. Yaptıran varsa yardımcı olabilir mi acaba?
Fatossa Cokokuyan_dorukusunannesi48 karaciğer enzimim yüksek çıktı usg ve açlık mide asidi tahlili istedi doktorum 😣
Fatossa Kismett anladım çok teşekkür ederim canım. Ben de farklı birşey mi yapıyorlar diye korktum. İnternete bakıyorum bilgi çöplüğü resmen o an doktoruma sormakta aklıma gelmedi yüksek diyince şaşkınlıktan