Kubraismail61 Kızlar merhaba 🙋♀️ 36.haftamdayım hastane çantamı hazırladım sonunda 😊 kafama takılan bi bu kaldı sizce hastane de hangisi daha çok iş görür. Pamuğu doğallığı dan dolayı almak istiyodum ama annem değişcek bebeğin altını sanki pamukla uğraşması zor olur gibi? Sizin tercihiniz ne oldu tecrübeli anneler yorumlarınız çok önemli
Ozgeurkn Kubraismail61 pamuk değilde e-bebekde kare olan pamuklu şeyler var ben onlardan aldım ıslak mendil almadım ☺️
Ebruili Kubraismail61 normalde pamuk kullanacağım ama hastane çantama ıslak mendil ekledim. Hastanede kaynamış ılıtılmış su bulmak bebişimin popişini temizlemede imkansız gibi gözüküyor ☺️☺️☺️
oznurckose Kubraismail61 Ben sleepy yenidoğan ıslak mendil aldım onu kullanıcam, pamukla uğraşmam zor olur sürekli kalkıp ıslatamam dedim e ıslatıp koysam bir kutuya oda hijyenik olur mu bilemedim. Muhendisinoglu sayfasında incelendiğinde içerik bakımından daha iyiydi sizde bakabilirsiniz fikir olur
Kubraismail61 Ozgeurkn tamam canım bende onlardan düşünüyodum zaten ama hastanede ıslatıp temizlemesi ne kadar pratik olur bilemedim
Kubraismail61 oznurckose aynen öyle bende ondan kararsız kaldım zaten. İnceledim mühendisoğlunu sleepy alırım alırsam 😊
Misskokulumm Kızlar fısfısli kutular oluyo ya ona sıcak su koyup pamuğa püskürtüp kullanabilirsiniz daha hijyenik olur
ikizannesi2 Ebruili Buna fazlasıyla dikkat ediyorum çok şükür size de dikkatli ve daha özenli olmanızı tavsiye ederim ;)
ikizannesi2 Ebruili Buna fazlasıyla dikkat ediyorum çok şükür size de dikkatli ve daha özenli olmanızı tavsiye ederim ;)
miniklibebikli Islak mendil’in her zaman dermatit(egzema) yapma ihtimali var, ben serum suyu ile ıslatılmış pamuk tercih edeceğim. Hem hijyenik, hem güvenli.
Ozgeurkn Kubraismail61 genelde hastanelerde sıcak su akıyor canm biz hiç olmadı ketil görürürz diyoruz bakalm ama ıslak mendil çok hijyenik gelmiyor bana 😣
defne55 Kubraismail61 bebek o anda ortalığı batırınca pek pamukla uğraşmaya vakit olmuyo en iyisi islak mendil😂😂
Kubraismail61 defne55 annem olucak yanımda ben yatarken o temizler die düşünüyorum 😂 ama annemde de biraz panik atak var işte aman bişe olucak korkusuyla eli ayağına girer anneleri yormayalım 😊 ıslak mendil mantıklı geliyo
Melisayenerli Kubraismail61 kız biz 5 bacıyız en kucugumuz hariç hiç birimizin zamanında ıslak mendil bile eline gecmemiş annemin benım ablamın bezini yıkar kurutur giydirirmiş nasıl bez bilmiyorum ama pamukla silmek çok tuafıma gidiyor yani annelerimizi boşa yormayalım slepy yeni doganı al yıka ıslak mendil kutusuna koy oldu bitti ıslak pamuktan farkı kalmıyor 😊
Kubraismail61 Melisayenerli bizde öyle büyüdük iki kardeş 😊 Allaha şükür sağlığımız yerinde Ne varsa eskilerde var 🌸 annemi düşündüğüm için arada kaldım o düşünür beni ben düşünürüm yavrumu bu işler böyle :)
Hotic Kubraismail61 pamuk kullanıyorum ben. bir saklama kabına koyuyorum ıslatıp zaten enfeksiyon üretecek kadar uzun süre beklemiyor sık sık değiştirdiğimiz için. Ama hastanede bebek için eğitim vermeye gelen hemşire altını değiştirdi pamukla uğraşmak istemedi ıslak mendil kullandı ama ben eve geldiğimizden beri 2,5 aydır temizleme pamuğu kullanıyorum hiç pişik olmadı
Kubraismail61 Hotic yani evde kullanılabilir tabiki ama hastanede kaç gün kalırız belli değil pamuğu ıslak tutmak biraz zor gibi geliyo bana
Sema12 Kubraismail61 walla ben heo oglmda islak mendil kullandm ne yalan soyleyeym pamukla ugrasmak cok zor , cok sukur ne oisik oldu ne yara ne bir baska sorn 😒
Kubraismail61 Ozgeurkn pamuk evet sağlık ama zaten yeterince çantamız oldu ketıl filan taşımak zor olur canım devlet hastanesinde olucak doğum oda iki kişilik nebilim ya ne zor anne olmak hele de ilkse