Meraba anneler basina gelen yada bilgisi olan varsa yardimci olur mu 8.hafyadayim sol dizim segriyor zonk zonk atiyor ve ayni zamanda sol ayagimin tabani cok agriyor zor basiyorm ustune neden acaba ilerleyen aylarda olsa agirliktan dicem ama erken daha bilemedim