Haticece Kızlar başına gelen var mı doktorum bana yarım kan pıhtılaşması var dedi iki düşüğüm oldu hep ilk haftalarda düşürdüm böyle olup da hamileliğini devam ettirenler var mı yada böyle olup iğneye ne zaman başlıyorsunuz ??
Esradgc Haticece benım de ıkı dusugum olmuştu kan pıhtılasması cıktı doğums kadar her gun iğne yaptım cok şukur kızımı kucagıma aldım 🙏🏼
[silindi] Haticece yarım derken hafif seviyede demek istemiştir. Hafif pıhtılaşma durumlarında kilo verildiğinde kan sulanduriciya gerek kalmiyor. Perinatologum söylemişti. Hematolog+kadın doğumcu ortak görüşü gerekir.