Edase bende kullandım 4 kutu günde iki doz tek seferde kullanıyor dum yağlı bi iğne olduğu için acıyo sonra sında ama ben çok faydasını görmedim kullandığım sürece lekelenme ler devam etti en son doktora progestan iğne kullansam dedim aynı iey zaten o daha ağrılı ve bi yerde yaptırman gerekiyor dedi ama yine de progestan iğne istedim bana o fayda etti