Zuve Kizlar devit 3 gunde sekiz damla iki saat arayla demis eczaci nasil ayarlicam ya unutur insan siz nasil aliyorsuniz
YazCilegi Zuve sizin günde bir kaç şişe d3 damla içmeniz gerekiyor 🙄 Orda büyük bi yanlış var. Bende günde bir kere 9 damla alıyorum. Suya damlatıyordum ama ekmeğe damlatıp yemem gerekiyormus artık öyle yapıyorum
Elisam Iki saat araylami? Gunde 1 kez 8-9 damla ekmege falan damlatarak iciyorum ben. Iki saat arayla ne alaka oyle kullanani hic duymadim
NNeslihaNN banada 15 damla ekmege damlat demişti doktorun bir şişe bitirdim hala düşük ikinci şişeye geçtim 20 damla dedi 🙂
Caliskantug gizem3443 o senin d vitamini eksikliğine göre veriliyor canım 20 haftalık bi arkadaşıma hiç vermemiş doktoru ama ben 8. Haftadan beri 20 damla kullandım hep şimdi değerlerim güzel çıktı doktor bırakalım dedi 30. Haftamdayım bu arada