Tgcckir Anneadayi_34 evet memnun kaldım docent doktor baktı ayrıntılı gayet iyi bakıyorlar randevu almak sadece zor birsz
Tgcckir Anneadayi_34 sürekli takip etmeniz gerekiyor mutlaka bulursunuz ben nerdeyse her saat başı bakıyordum gece bakıyordum en sonunda buldum.
Burcuhira Bende yarın devlet hastanesine gidiyorum.. ayrıntılı ultrason için perinatoloji bölümüne inşallah bi sorun çıkmaz 🤲🏽
Hlal isranuroz devlette yapmiyolar dediler bana,biyer yapio orada sıra alması zor dediler bende özelde yapmstrmsdm
isranuroz Hlal bende öyle biliyordum kızımda özelde yaptırmıştım doktorum bu gebeliğimde devlettede var dedi