Merhaba 37 +5 günlük hamileyim dun doktorum 3 santim acıkamam olduğunu ve çok hafif sancilarimin olduğunu söyledi sancilarim artınca gelmemi söyledi ve ben sancılarımı çok hafif hissediyorum lütfen sancilarimin gelmesi için ne yapmam gerekir onerirmisiniz (suni sanci istemiyorum)