Şuan Bakınıyordum benle ayni durumu yaşayan varmı diye ☺ Bende 37 haftalığım dünle bugün çok şiddetli ağrılarım var belle kalça çevremde yürütmüyor bıçak saplanıyor sanki 😔 çarşamba günü kontrolüm var hemde gün vericem demişti doktorum sezeryan benimki