Henüz kullanmadım ama dün aile hekiminde kan sonuçlarını göstermeye gittiğimde oradaki hemşire belediyenin 6 aylık süt yardımı yaptığını söyledi, İSU binasından kartı alıyoruz sanırım ama önce aile hekiminden giriş yapılması gerekiyor ben henüz gidip almadım sadece bu kadar bilgim var😊