Hanımlar gebeligimi ilk ogrendigim zaman da tiroidim yükselmişti ama 2 gün sonra tekrar tahlil yaptırdığımda düşmüştü şuanda yeniden yükselmiş yani benimde oyun oynuyor bu tiroit bi durmuyor sürekli bi iniş çıkış halinde böyle şeyler yaşayan var mi ? yüksek çıkıyor dahiliyeye gidiyorum bi bakıyorum yine düşmüş değerler 🤦♀️🤦♀️