Hanımlar merhaba sorum olacaktı acil cevaplarsanız sevinirim. 6 haftalık hamileyim ilk defa bugün doktora gittim ultrasonla baktı bebeği besleyen tüp ve gebelik kesesi oluşmuş ama bebek görünmüyor 2 hafta sonra tekrar gel dedi Bi sorun olurmu çok korkuyorum bilen varsa yazabilir mi