Belmaaa Merhaba, 10. Haftamdayım bugün hurma yedim sonra aklıma geldi doğum için son haftalarda tavsiye ediliyormuş. Hurma yersem zararı olabilir mi? Bu haftalarda yiyip de güzel ilerleyen var mı ? Çünkü Canım da istiyor
Damla123- Belmaaa ilk 12 hafta her gebelik için düşük tehlikesi olabilir. Açıklığı artırıcı bir besin olduğu için yememeni tavsiye ederim