EzgiRima Merhaba ben 38+4 üm, hiç bir doğum belirtim yok ne Ağrı ne başka birsey. İlk gebeliğim. Karnım çok gergin ne zaman doğururum çok merak ediyorum. Artık gelsin istiyorum 🙏 benimle aynı durumda olan var mi aceba ???
Kubradem EzgiRima ayy bende bugün 38+4üm. Bugün kontrolüm vardı ne bi sanci ne bi aciklik. Rahim ağzı tamamen kapalı kısalma yok. Bekliyorum bende 🤦♀️
BamBi EzgiRima bende ayniyim bekliyom dün kpntrolum.vardi 1 cm aciklik var dedi bol bol hareket et dedi evde tekim bir yasinda kizim var korkuyorum
Benimcanimoglum_55 38+6yim hiç bi belirti yok , sabırsızlıkla bekliyorum beklemek çok zor perşembe kontrolüm var normal çok istiyorum ama karnım hâlâ inmedi 😔
EzgiRima Cemredeniz benim de 36 da bayaga ağırlarım cıkıyordu hatta doktor bu hafta doğurursun demişti ama kesildi birden. 🤦♀️
Brcpk Bende 38+5 im arada sırada adet agrısı gibi agrı oluyor bende ümitleniyorum bebek geliyor diye ama hemen normale dönüyor. Biran önce doğmasını istiyorum .hep hareket halindeydim hergün hurma yiyorum. Devlet hastanesine gittiğim için çatı kontrolüde yapmıyorlar. Beklemedeyim inş saglıkla gelirler .
EzgiRima Melek_chn oooooo doktor çok beklemez 40 tan sonra kakasını yapar diye tutmuyorlar. Ne olacak peki ?
EzgiRima Çatı muaynesinde de huzursuzum ben yaa, tepki veriyorum istersen istemez.doğana kadar kaç kere bakacaklar aceba
Yigitinannesi55 EzgiRima ya çatı muayenesi nasıl bişey 🙄 ben geçen sancım vardı gittimde aletle değilde elle açıklık muayenesi yaptılar o aynı zamanda çatı mı demek yoksa çatı muayenesi daha farklı bişey mi 😊
Brcpk Yigitinannesi55 sordum yapmıyoruz 41e kadar çocuk doğmazsa 41de yapıyoruz dedi. Özellerde yapılıyor genelde . Yapmama nedenini de bilmiyorum canım
Melek_chn EzgiRima 1 hafta daha bekliycez dedi doktor canm yarın tekrar gidicem kontrole ama hiçbir belirti yok ne sancı ne ağrı bende üzülüyorum tabi ama Allah büyük diyorum Rabbim ne zaman nasip ederse o zaman olur diye