Hulya90 Kızlar merhaba Van Erciste yaşayan var mı? Burada devlette yada Erciş med tıpta dgum yapan oldumu
Findiksu_mom Hulya90 iki eltim de devlette yaptı ama çok pis ve çok ilgisizler. Dogum yapıyorsunuz ve sizi servise yatırmıyorlar. dogum oluyor ve yan odaya geçiriyorlar , sadece 1 kadın alıyorlar yanınıza.
Findiksu_mom Hulya90 yeni hastanede doğum yapılmıyor diye biliyorum . Bütün klinikler yeni hastaneye taşınmış ama prefabrik olan yer sadece kadın doğum ve doğumhane olarak kalmış. Ben öyle biliyorum