Arkadaşlar merhaba, öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak istiyorum. Doğum yaptığımızda biliyorsunuz ki kordonumuz çöpe gidiyor, oysaki kordonumuzu bağışlarsak 5 lösemili çocuğun hayatı kurtuluyormuş, Ankara üniversitesi ve Hacettepe üniversitesinde bu uygulama var, sadece arayıp ben de bağışçı olmak istiyorum diyorsunuz size neler yapmanız gerektiğini söylüyorlar, çok güzel bir uygulama bebeğimizin kordonu başka yavrulara hayat oluyor başka ailelerin umudu oluyor ben çok etkilendim ve hemen araştırdım, sorun şu ki az önce ankara üniversitesi kordon kanı bankasını aradım bir beyefendi çıktı ankara ve hacettepe hastenesinde doğum yapacaksanız alıyoruz dedi. Ben izmirdeyim ve izmir de böyle bir uygulama yapan bir yer bulamadım. Özel kordon kanı bankaları vardır belki ama devletin yaptığı bir yer var mıdır bildiğiniz bir yer?