Babyyyy antibiyotik kullandıysan ve tekrarladıysa biraz ileri seviye bir enfeksiyon snnki sanırım.Tekrar doktoruna git bence gebelikte enfeksiyon iyi değil.Bi de her lavobaya geçtiğinde taretlenirken, taretlendiğin suyun içine varsa ev yapımı sirke koy yarım çay bardağı yoksa da mecbur marketten alıp yap.Baya iyi geliyor.Duşta da yapabilirsin.Ama sakın ihmal etme cnm çok çok geçmiş olsun