minikfasulyemm benimde 5inci haftamda kahverengi lekelenmem 6 da regl gibi kanamam oldu.progestana başlattı doktorum serım iğne baya iyi gelmişti tabi arada kırmızı lekelenmem devam ediyordu.10uncu haftada yine regl gibi kanamam oldu ve bnm her kanamamdanparça geliyordu ciğer gibi.Progestanı fitil olarak kullanmaya başladım sabah akşam ve 2 2,5 ay boyunca sürekli yattım.10 gündür ne lekelenmem ne kanamam var.Bu arada 13+4 günlük gebeyim.Kırmızı lekelenmen ya da kanaman olduğu sürece korkma dedi doktorum.Uzan dinlen ayaklarını yüksekte tut.Allah ın izni ile bişey olmaz.Doktorunun numarası varsa bir ara istersen ya da mesaj at.Ya da için rahat etmezse doktoruna git görün.Yeni olduysa eğer biraz bekle peçete ya da ped koy bir bak arada ne durumdasın diye.Lekelenme artarsa ya da pembe kırmızıya dönerse o zaman git doktora.Benim her gün kanamam oluyordu doktora sordum her kanamada gelmeli miyim diye.Hayır kırmIzı olmadığı sürece korkma dedi.Yerleşme kanaması da olabilir ya da damar çatlamıştır o kanama yapıyordu kese dışındaysa.Bir de bugün hiç ıkındın mı hapşırma öksürük ya da yukarı uzanıp çok yere eğilip ağır bişey kaldırdın mı? Bunlarda kanayan yerde kanama dursa da yeniden kanamasını sağlayabiliyormuş.Dikkatli ol o yüzden bence yat dinlen wc dışında kalkmamaya çalış bi kaç gün