Kızlar merhaba, bir şey sormak istiyorum. 27 haftalık hamileyim. Doğumuma az kaldı. Bir şeyi merak ediyorum. Benim göğüs ucum hiç yok. Araştırdım böyle olanlar bebeğini emzirmede çok zorluk çekmiş. Şimdiden bir şey yapabilir miyim çıkması için? Araştırdım fakat bir şey bulamadım. Yardımcı olur musunuz lütfen?