Sabihay Arkadaşlar çikolataları kaç hafta önceden yaptırdınız acaba. 35+3üm. Daha erken mi. Nasıl muhafaza edebilirim geldiğinde bayatlamadan.
Nebiyeee Canim bi sayfada kampnya vardi benim daha 4 ayim var doguma simdi almak istedim allahtan 2 ay sonra da gonderebiliriz dediler yine 2 ay erken olucak insallah muhafaza edilir yaa
Milimolo Ben şu an 37+5im geçen hafta hazırladım çikolatalarımı. Çikolata kolay bozulabilen birşey değil. Buzdolabına koymayıp serin yerde tutarsanız bir sıkıntı olmaz. Kesinlikle buzdolabına koymayın.
Sabihay zlemAtAcar bizim de kiler tarzı güneş görmeyen bir oda var orda tutarım ozaman🙂 yaptırayım en iyisi