Merhabalar anneler anne adayları Allah’ıma şükürler olsun yavruma kavuştum darısı bekleyenlerin başına fakat benim bu doğum hikayem kimine örnek kimine ders kimine de ibret olsun öyle zor şeyler yaşadım ki halâ kendime gelemedim 18. Gündeyim öncelikle gece nişanım olmasıyla birlikte hemen buraya yazdım duşumu aldım vs kendimi hep normal doğuma odakladım ki sürekli spor yapan biriydim tam yola çıkmışken burdan bana msj geldi hemen gitme şansını evde Çek diye kulaktan dolma şeyler le deriz ya hastane de çekeceğine evinde Çek diye benimde basiretim bağladı yarı yoldan döndük eve geldik sabaha kadar uyumadım heyecan korku vs kasılmam var sabah gittik kahvaltı yaptım daha oyalanıyorum beni aldılar alttan muane vs işlemler derken doğuma alıyoruz dediler işte o an dünya durdu neyse işlemler sürüyo eşe haber tansiyon vs derken beni doğum odasına aldılar nst damar yolu serum vs derken nst sonucuna baktı dr geldi bebeğin kalbi durmak üzere hemen sezeryana alıyoruz bebeğin suyu azalmış neden zamanında gelmedin !!! Bakın bunu iyş okuyun neden zamanında gelmedin benim cahilliğimi Allah affetti de yardım etti ben aptal gibi onyıldan dönmeseydşm drek gitseydim sancısı evde Çek gibi şeylere inanmasaydım böyle olmayacaktı bakın ne olursa olsun sakın benim gibş yapmayın sancınmı var nişanmı geldi hemen gidin ben az daha gitmesem bebeğimi kaybedecektim beyse şükür son dakka Allahım yardım etti ameliyata girdim vs yavrumun sesini duydum o an Allahım sana şükür dedim gel gelelim sonrasına ili göğsümde ıslak hemşireler ay maşallah sezeryana göre süper sütün var vs her gelen aynı şeyi söylüyo arkadaşlar sütün olsada o çantaya mama koyun neyse bebeğim emiyor sandım meyer yavrum iki gün boyunca doymamış ben taburcu olmayan beklerken yavrum aç kalmış emmedi hemşireler mama yasak anne sütü önemi saçma sapan konuşuyorlar yahu ili gündür aç bende isterim emsin anne sütü önemli ok ama aç yavrumun şekeri düştü annem kavga düğüş gizli gizli mama almaya gitti sıcak su buldum gizli gizli içeri soktuk enjektör ile mama verdim fakat geç kaldık yavrum bir anda abi kilo kaybı ile sarılık ile yağın bakıma kaldırıldı foto terapi aldı 5 gün boyunca yoğun bakım odaların kapısında ağladım artık sakinleştirici iğne ile ayaktaydım karnımda biton dikiş daha lohusalığımı yaşamadan kaç kaç indim çıktım süt sağdım verdim belli saatlerde besliyorlar mama ve süt ile yasak dedikleri mamaları orda verdiler arkadaşlar daha neler neler yaşadım uzatmadan anlatmak isterim ki kimseyi takmayın o çantaya önce mama biberon enjektör koyun ben normal doğum yapacam diye koymadım açılmam da olmadı sakın riske atmayın anne sütü sağlıklı ama çocuk aç ise ne olacak sakın kimseyi takmayın riske atmayın kendinizi Allahım düşmanımın başına vermesin ne çektiğimi bi ben bilirim neyseki şükür taburcu olduk evimizdeyiz ve kızım gayette güzel emiyo r yandan da diş ağrısı çekiyorum karışık yazmış olabilirim 18 gündür uykususzum kusura bakmayın Allah tüm anneleri kurtarsın yavrularımıza sağlık versin inşallah 🤲🏻