YoksaHamilemiyim Selamlarrr 🌸🌸🌸 Bebeğe bi yararı olmayan sadece anneye kilo aldıran besinler nelerdir? Yani nelerden uzak durmak lazım?
Loya06 YoksaHamilemiyim hamur işi ve paketli gıdalar canım yani abur cubur türwvi bunların bebeğe hiç bir yararı yok sadece sana kilo aldırıyo
Tugbaklc YoksaHamilemiyim şeker ve şekerli herşey meyve bile fazlası fruktoz canım ekmek beyaz olandan 😁 ama malesef ben yiyorum kilo.alim.hizim gayet iyi 😁 yapiylıyla da alakalı
YoksaHamilemiyim Loya06 hamur işi de en çok can çektiren şeyler 😣 şişman bi insan olmadan atlatalım inş 😄
ozgens Loya06 katılıyorum ben çok çikolata yedim ilk hamileliğimde ama cocuğum küçük doğdu ben yarım dünya olmuştum
Loya06 ozgens aynen o paketli gıdalar abur cubur lar bizi şişirmekten başka bişey yapmıyo ben herşeyi kestim hayatımda belki nefsimi köreltmek için 1 tane yiyorum iki günde bir falan 31. Haftaya girecez 3 kilo aldım 😊