Ben 12 hafta bitene kadar sürekli doktora gidiyodum çok korkuyodum bişey olacak diye ilk 3 ay oluyor genelde düşüşler 12 hafta bitti ben rahata erdim derken 20. Haftada hareketler başladı şimdide az hareket etmesin yine korkuyorum 29+5 oldum ama korkularım bitmiyor hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah