cisim123 6+1 de duyduk
cisim123 tam 6da duydum bende duyarsın 🤗
cisim123 biraz zor. Genelde 7. Hafta civarı duyuluyor
Duyabilirsiniz tabi.
6+1 de duyduk. Ama daha geç duyanlar da var. Duyarsın inşallah.
İnşalllah teşekkür ederim 🙏
6+5 haftalıkken duymuştuk 😀
Duyamazsak ozaman normal karşılayayımm🤗 teşekkürler
Telaşemiz başladı şimdiden 😍🤩