Hlymtl mama kesinlikle kötü bir şey değil benim ilk doğumumda bana öcü gibi göstermişlerdi verme şakın diye benim de ilk zamanlarda sütüm inmedi ve yeterince doymadı hem sarılık yaşadık hem de ilerleyen zamanda çocuk doymadığı için hep ağladı ve diş zamanı çok sıkıntılı geçti sadece beni emdi (
yeterli olmadı ) eğer mamaya alışmış olsaydı o dönem de karnı da doyardı kilo da vermezdi. İkinci çocuğuma hamileyim şimdi hem erdireceğim hem de mama vermeyi düşünüyorum Allah’ın izniyle.