Ozgnrgl hastane çok temiz ve güzel doğumhane falan ben beğendim. Benek doğar doğmaz annenin kucağına koyuyolar işk temasınızı gerçekleştiriyosunuz. Daha sonra bebeği temizleyip giydirip doğumhane önünde bekleyen yakınlarınıza gösteriyorlar. Bebek bakım ünitesinde yapılan işlemleride yakınlarınız izleyebiliyormuş eşim kardeşlerim izlemişler. Sizi odanıza götürdükten 15 dakika sonra falan bebeği getiriyorlar hemen emzirmenizi ve konuşmanızı istiyorlar. Bebek hep sizinle kalıyor geri götürmüyorlar