Edaliiii canım bende 16 haftalıkken başladı. Göbeğimin sağında bazen solunda yumurta gibi bişe oluyordu sert ve karnım yamuluyordu. Magnezyum verdi doktor. Her gün kullanıyorum. Ama diğer önemli konu Kalsiyum. Magnezyum ve kalsiyumu orantılı almak gerekir dedi. Süt yoğurt ve magnezyum dengesi gerekirmiş. Ben çalışıyorum ayakta çalışan kadınlarda sık görülüyormuş. Düzenli değilse, kıvrandırmıyorsa, saatte eşit aralıklarla 8-10 defa olmuyorsa korkma dedi. Ama her gittiğimde rahim ağzına bakıyor. 31 haftadayız çok şükür ama yine devaö ediyor geçmedi hiç. Süt yoğurt magnezyum ve kalsiyum takviyesi kullanıyorum. Doktoruna mutlaka bilgisini ver. Saatte ne kadar olduğunu takip et. Kasılmalar arasında kaç dk var kaç saat var düzenli mi bak mutlaka. Sakin ol stres yapma.