Zeyk Aynen öyle.Herkes evladı için kendi karar versin ne gerek var insanları etkilemeye, düşüncelerini flulaştırmaya.İnsanlar böyle yorumları okudukça kararsızlaşıyor.Çünkü bende yaptırmadan sormuştum yaptırma gerek yok diyenler oldu kafam karıştı yaptırdım.Yani illa bebeği aldırmıcaksan yaptırmana gerek yok diye bi durum yok.Bebeğin herhangi bir rahatsızlığı varsa belki tedbir alınabilir ya da doğduktan sonra zaman kaybetmeden tedaviye başlanabilir.Bence yapılması gereken bir test.Özellere güvenmiyorsa kişi devlette yaptırsın.Down sendromlu da olabilir.En azından anne kendini bu konuda eğitebilir , iyice araştırır ve kendini bebeğine faydalı olacak şekilde hazırlar.Neden hep olumsuz tarafları düşünülüyor anlam veremiyorum. 🤷🏻♀️