Konularla pek alakası yok ama bu da bir sağlık 😊 ağız bakımıma olabildiğince dikkat eden biriyim. Dişlerimi fırçalamadan yattığım cok cok istisnadır. Fakat dişlerim de ufaktan bir sararma var gibi. Birde bişey yiyip içtikten sonra dilimin üstü bembeyaz oluyor haliyle hoşuma gitmiyor. Dişlerimi fırçala dığım zaman dilimi de temizlerim fakat sürekli bir beyazlık var böyle olan var mı? Çözümü olan var mı? Dişe dile biraz fazla takıntılıyım