Eeddaaa 12 haftalık hamileyim baza kaldırdım az önce ya bişey olmuşmudur çok korkuyorum karnıma da bir ağrı girdi ama :(((
Hazaaalll Eeddaaa kanaman falan olmadıysa bir şey olmaamıştır diye düşünüyorum:) yine de sen kendini iyi dinle,gözlemle hemen bir belirtide doktora git canım
bsr2 Eeddaaa ben sürekli kaldırıyorum birşey olmaz inşallah canım korkma ilk zamanlar kanamam vardı doktor 1 kilo bile kaldırma o zaman bile 15 kilo çocuğum mecburen kucağımda gezdim
aliayse20 Eeddaaa ayaginizi havaya dikin uzanin bi sure dinlenin bidaha boyle biseyi asla yapmayin bi baza yuzunden evladinizi kaybederseniz cok pisman olursunuz birakin kalsin evde kimse yoksa esinz gelnce kaldırtın
hilal-toprak Dikkat et agir kaldirma zannetmem bisey oldugunu ama bence tabi tecrubeli annelerimizde vardir icimizde bnde 12 haftaligim :)
Eeddaaa hilal-toprak ayy etmez olur muyum bi aptallık yaptım hafif Di bazam zaten kaldırmış bulundum inşallah bişey olmamıştır
Eeddaaa Hazaaalll kanamam falan yok şuan bakalım inşallah bişey olmaz :) bir duş alıp uzanayım dinleneyim
Edaliiii Kesinlikle uzanıp dinlen bazadan sanane bırak batsın ev bi bebek iyice tutunsun sen sağlığına bak
Eeddaaa Edaliiii aynı şeyi annem de dedi 😣 duş alım uzandım hemen :/// dua edin nolur kızlar bişe olmasın kuzuma
Edaliiii Eeddaaa insaAllah birşey olmaz merak etme ayaklarını yukarı kaldır dinlen böyle işler yapıp başına daha büyüklerini açan biri olarak dikkatli ol gerçekten sonra keşke yapmasaydım diyorsun ama iş işten geçmiş oluyor
Byza Eeddaaa daha çok yeni hamilesin dikkat et ben senin kadarken bı ev süpürüp sildim 2 gece hastanede yattım kanamadan herkesin bünyesi bir değil tabi ama çok yormamak lazım ilk zamanlar
Deletedmom6 Eeddaaa Canım ağır işler yapma tehlikeli olur şuan . Çok sancın kanaman yoksa sorun yoktur ınslalah.
Deletedmom2224 Eeddaaa Ya hiç bir şey olmaz merak etmeyin. Riskli gebe olduğum halde baza da kaldırdım boya da yaptım temizlikte. Öyle pamuk ipliğine bağlı değil o bebekler korkmayın bir şey olmaz
Eeddaaa Deletedmom2224 ayy inşallah ablamda dediki o attı kancayı oraya daha bırakmaz :) içim ferahlıyor böyle yorumlar okuyunca Allah razı olsun
kirpapatyasiii Geçmiş olsun diyeyim canım inşAllah olmaz bir şey sağ salim alırsın inşallah kucağına 🤗 Aklında olsun canım böyle zorlandığında( ki yapma) direk ayağını havaya dik yat dus da sağlıklı olmaya biliyor
Eeddaaa kirpapatyasiii dikkate alıyorum bütün fikirleri çok teşekkür ederim inşallah hepimiz sağlıklı sıhhatli bir şekilde hayırla alırız kucağımıza bal küpleri ni♥️♥️