Merhaba anneler 34 haftalık hamileyim bugün muanem vardı çok şükür bebegim iyi doktoruma doğumu sordum ne düşünüyorsunuz diye herşey yolunda bişey düşünmüyorum dedi bende sezaryen istedim soledim tamam yaparız ama daha çok ufak 1 ay daha dursun dedi 2 hafta sonra gene çağırdı. Gidince gün verir mi konussam mı 2 hafta sonra36 haftalık olucam birde bu doğum ücreti ide mı doktorla konuşuyoruz