Mervedumankaya Bugün muayenemde doktor suyumun biraz fazla olduğunu söyledi. Herhangi bir sorun teşkil eder mi böyle bir durumla karşılaşan var mı
PamukAnne Mervedumankaya canım ben 22 haftada karın sertleşmesiyle gittim suyum fazla cıktı ilaçla normale dönmesini istedik 30. haftaya kadar normale dönmedi. 34 haftadayım normal cok şükür. Bana tek sıkıntısı karnım cok sertleşiyordu cok şükür başka bir sorun teşkil etmedi
Bulutlugunler Mervedumankaya 25. Haftada şeker yüklemesi muayenesi sırasında söyledi bana da Doktorum. Ya şeker çıkacak ya da bu ara çok tatlı tüketiyorsun dedi. Gerçekten çok tatlı yiyordum🙈 dikkat ediyorum şimdi bir sonraki muayeyi bekliyorum, bende de sertleşme olmaya başladı birkaç gündür
Hsrt42 Mervedumankaya 33+3 haftalık hamileyim benimde suyum fazla sekerim çıktı düzelsn diye insülin kullanıyorum Doğuma kadar
Marry Mervedumankaya kaçıncı hafta şekeri kontrol eder belki dpktor şeker yükselince su fazla oluyor diye biliyorum
Mervedumankaya PamukAnne bende de karın sertleşmesi var bi sonraki kontrolüm 1 ay sonra Hemen gitmesem bi sorun olur mu acaba
Bulutlugunler Takip edilmesi gerekiyor, diyetle dengelemeliyiz suyu☺ sertleşmeler de çok sık olmaya başlarsa mutlaka acilen doktora danışmalıyız 🤗 sevgiler Mervedumankaya
tazeanneyasemin Suyun fazlaligida azligida sorun srkadaslar. Erken dogumu tetikler. Erken dogumu engellemek adina 32. Haftaya dogru anne karnindan fazla suyu cekerler. Gebelik sekeri fazlamsuyu tetikleyen etkendir. Mutlaka doktor komtrolunda kaliniz.
deletedmom04 Erken haftalar fazla dedi sonra düzelmiş. Gerginligim arasına oluyor bazen yumusuyor karnim